.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رتبه سوم نمایش مازندرانی در جشنوراه مهر

نمایش « آقای مجنون ، خانم لیلی » به نویسندگی محمد رضا کوهستانی و کارگردانی سید حسین ساداتی ، در جشنواره تئاتر طنز سوره توانست مقام سوم این جشنواره را از آن خود کند .  

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، مهدی معصومی گرجی معاونت فرهنگی و هنری  این مرکز با اعلام این خبر افزود : نمایش « آقای مجنون ، خانم لیلی » به نویسندگی محمد رضا کوهستانی و کارگردانی سید حسین ساداتی ، توانست در جشنواره تئاتر طنز سوره مهر که مرداد ماه سال جاری در تهران برگزار شد ، مقام سوم این جشنواره را از آن حوزه هنری استان مازندران نماید .

معصومی در ادامه گفت : آیین پایانی هشتمین جشنواره تئاتر طنز سوره مهر 27 مرداد ماه سال جاری در سالن سوره حوزه هنری تهران با حضور طنز پردازان کشور برگزار می شود و حسین ساداتی توانست افتخاری دیگر برای این خطه سرسبز به ارمغان آورد .

« یوسف گم گشته » در یادواره شهید محمد باقر روحی به روی صحنه رفت


نمایش « یوسف گم گشته » تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران در یادواره امیر حماسه و هنر شهید ، سرلشگر محمد باقر روحی به روی صحنه رفت .

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، مهدی معصومی گرجی معاونت فرهنگی و هنری  این مرکز با اعلام این خبر افزود : نمایش « یوسف گم گشته » به نویسندگی و کارگردانی یاسر محمودی برنتی ، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران در یادواره امیر حماسه و هنر شهید ، سرلشگر محمد باقر روحی ، 27 مرداد ماه سال جاری در سالن دانشگاه صنعتی نوشیروانی شهرستان بابل به روی صحنه رفت .

معصومی در ادامه خاطرنشان کرد ، مرتضی کاردلی ، یاسر قدبنان ، فاطمه امینی ، فائزه انداراجمی از بازیگران و دیگر عوامل اجرایی این نمایش می باشند که قصه تولد تا شهادت هنرمند شهید محمد باقر روحی را روایت می کنند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.